我的情人節就是這樣渡過的


T昨晚來電問我今晚是否有空,我答曰已約人,因為約了二姐收機。他說想見見我,我說中午吧,他有點猶豫,最後叫我離開二姐家時致電給他。我覺得呢要約人早一點嘛,我雖然是甚少慶祝情人節,但那麼特別的日子,也不是今天約明天吧!但,若你問我,我若非約了二姐,會去赴約嗎?答案是:不!因為我知他壓根兒沒有準備和我慶祝,無謂大眼瞪小眼的過一夜。

收了工便去二姐處,最後扑鎚吃壽司刺身拉麵,誰不知,我剛和二姐一家吃完晚飯,正準備去老麥申請媽咪咭時,他赫然在我們眼前!都好驚嚇啫,冇預料佢會喺嗰個位置出現。

二家姐話佢個樣好怪,因為佢又擺出嗰副好down嘅死樣。搞掂後二姐先回家,我搭巴士,問他有甚麼跟我說,他說只想見見我。有話怎麼不說?他的手不停的撥弄著口袋和胸口的拉鍊,我沒有好氣。飯氣攻心,要不是他跟在一旁我還可以眠一眠。他問我是不是不想見到他,我說不是,他問我做甚麼?我答沒甚麼,跟著找到個好機會叫他自己封一千蚊十蚊利是,等佢都感受吓我年年封通宵的滋味。一路跟我回家取零錢,問我找人替我換錢定自己去排隊?誰替我換?只很簡單答:朋友。

他回到家在背包中取出三排黑巧克力,說知我鐘意食,我謝過便放在枱上。他不說或不送還好,一送我又想起我所有的平靚貨給他帶走吃過精光了!有點肉赤。然後就走了。

*****************************************************************************************************

今日忘記帶辦公室鑰匙,比個舍監勁串:『吖,唔知點先可以令你記得帶鎖匙呢?……你都答唔出哩!……我呢度唔suppose借匙鎖比你格!』

很想對她爆粗,但,鬼叫自家忘了帶匙咩!= =! 之但係,那有一個人可以記得所有的事?我都好想話佢知我呢個係死症,冇得醫,只會越來越差!如果唔係咁啱同事都不在,真係唔使求佢呀!下次有機會都要串返佢兩咀先,仲要係我串咗佢仲要扮無知,等佢以為我無心之失,又唔可以發作至得。不過其實我邊有咁高招!等下庄同我報仇啦!我都擺唔到幾耐。

跟住約了今天來上課的青年和執事,便去集合地點等。之前同執事講笑叫佢帶花嚟,要三枝,否則唔好上堂,佢幾認真呀,帶咗條金莎,仲問我乜唔係要收入場費咩?勁感動呀!連隨約埋J出嚟情人節午餐啦梗係……我同J請客。沙田青年一路答唔上咀,但駭笑不已!我說,未見過這樣的PCW 哩,但別怕,弊公司只得我一個這樣騎的人,冇第二個格嘞!一路我哋互相有來有往,阿J 最後失手,講錯說話比我勁上位,以為是全餐飯的高潮,因為佢又將我同大姐的身份對掉,話:『我同你妹講呢….』未完我已回咀:『哼,你唔使去美國讀書嘞…..菲律賓混印度吓嘩,去到美國就有人幫我拉BANNER接你去賣格嘞!』配以我不屑的眼神,阿J 梗係知衰咗,點知執事那招看似明白比我們識穿,實情是全然唔知,慘成笑柄,佢仲要即席示範一錯再錯,最後不得不坦白從寬告訴我:『我不嬲都將你兩姊妹調轉撈亂格嘞!』阿執事,所以唔好扮醒。大家以眼水收場!

呀,係呀,J ,恭喜你可以以交換生身份去美國一個學期,讀萬卷書不如行萬里路,盡情享受這個學期嘞!

*****************************************************************************************************

晚上打電話比女,佢話睇緊電視喎,但跟手啲內容笑到我標眼水,唔該各位話我知究竟佢睇嘅係乜嘢節目:

女:媽咪,我睇緊電視呀!

我:係呀,睇緊乜呀?

女:黐孖根抵死

我:吓??乜話?黐孖根抵死?

女:係呀,………..(聽唔到佢講乜)….個彩虹博士黐住咗喺本書處呀!

我:哦,睇緊彩虹博士呀……= =!

女:係呀,師奶真抵錫呀!

我:吓,師奶真抵鍚?係咪真係有呢個節目o架?

女:係呀!

我:XDDDDD  ->v<-

4 則迴響 (+add yours?)

  1. 索索花師奶
    二月 23, 2007 @ 00:38:53

    老姐.我真的極少忘忘記帶東西呀.hahaha

    回應

  2. 索媽
    二月 23, 2007 @ 01:13:22

    極少,都即係會有啦!就算係極少,都唔使咁寸爆吓嘩?= ="

    回應

  3. 索索花師奶
    二月 24, 2007 @ 00:59:26

    寸你皆因愛你,    愛你便不能襲你腦力衰退.      這兩日我有察下blog,    但無心機寫長的,     聊聊數句吧.

    回應

  4. 索媽
    二月 24, 2007 @ 13:56:34

    咁我寧願被你寸嘞,起碼你真係索!嗰條舍監醜到爆!
     
    我都好愛你格!第日寸你多啲呀吓!XD

    回應

發表留言