識英文係好啲啲, 識尊重就先至係最好!


 上回講到,隔離屋覺得我嚟咗之後,中心環境質素提昇,起碼噪音污染減低一半!(另一半係現時的中心主管)

 今早問J,其實對我印像如何?她大讚並滿意,說能和我溝通(佢非我種裔,要講雞腸溝通嘅),亦喜歡我處事的方式。

其實我都係衰架嘞,係都要聽佢對我的讚賞,呵呵!

 歸根究底,還不是英文的問題?雞同鴨講!

 但做人最重要是尊重,即使言語不通,但你是否真心尊重,人家也可是閱人已深哩!

1 則迴響 (+add yours?)

  1. 索索花師奶
    九月 25, 2008 @ 20:43:38

    雞同鴨講咪仲好, 大家同言語, 要以口傷人, 真係有幾傷可以插到幾傷, 你英文雖了得, 但始終非母語, 所以即使要同人嗌交, 都吾會插得咁深, 如果大家可以懂得尊重對方, 當然會大家快樂啦. 但工作間有太多不懂尊重人的人, 奈何????

    回應

發表留言