The Gratitude Challenge Day 5


12 September 2014

咁快又嚟到第5天~~

#1) 買到想買的日用品(成日斷貨架),仲送豆漿乙瓶,哈~~~

#2) 今朝有充足時間比我預備和執捨未來幾日的用品。

#3) 今朝係好瞓到:阿囡鬧鐘響咗三次都冇吵醒我!証明我投入睡眠之餘,天主比我的生理鬧鐘都好好保護我,唔使番就瞓多陣~~~
#4) 能夠繼續為人帶來歡樂~~~

#5) 又再次成功避開場大雨,繼續排喺sunshine隊~~~

#6) 感恩今晚又。可以早瞓,而家已有睡意~~~

#7) 今日食咗個難食嘅咖哩吉列龍脷柳飯,感恩我尚有味覺,識得分好唔好食 知道唔好食在甚麼地方。不過,事情唔係一要倒差嘅,個例水就估佢唔到咁美味:南瓜粟米湯~~~正呀!

發表留言